Zaalwacht
Cool Moves Volley
Arbitrage
Zaalwacht


Organisatie thuisdag

De organisatie op thuisdagen ziet er als volgt uit:

- Zaalwacht: deze bestaat uit een aantal leden plus een hoofdzaalwacht. Er komt een duidelijke instructie over de taken van de zaalwacht, de hoofdzaalwacht, en van de thuisspelende teams. Zo zal de zaalwachttafel altijd bemand zijn, en ruimen de laatste teams zelf de velden op. Let op:
De 1e hoofdzaalwacht (van het ochtend gedeelte) is verantwoordelijk voor de map met alle wedstrijden. Deze moet opgehaald worden bij onderstaand adres: 

Eerste helft:

Carola Spaans

Admiraal de Ruijterlaan 34

H.I. Ambacht

078-6819867/06-53938006

Tweede helft;

Mieke Lodder
van Callenburghsingel 23
H.I.Ambacht
06-48971707

Graag met haar communiceren wanneer je deze map ophaalt, dit mag ook al op vrijdagavond. Als dit niet lukt, dan regel je zelf een vervanging. De laatste hoofdzaalwacht brengt de map weer terug naar Carola (eerste helft) of Mieke (tweede helft).

- Fluiten: alle competitie spelende leden worden aangewezen voor het fluiten van wedstrijden. Als je geen licentie hebt, haal dan eerst je spelregelbewijs op volleybalmasterz.nl, of je ruilt je beurt met iemand anders tegen een andere taak weg. 

- Tellen: Bij Heren 1 en Heren 2 en dames 1 worden dit jaar tellers aangewezen in verband met het niveau. De jeugd A teams worden hiervoor aangewezen

Als je bent aangewezen, ben je zelf verantwoordelijk dat je taak wordt uitgevoerd. Als je niet kunt, dien je zelf te ruilen met iemand anders, of je ruilt je beurt met iemand anders tegen een andere taak weg (bardienst, etc.). Kom je er echt niet uit, dan kun je een beroep doen op de aanwijzers via: arbitrage@vollido.nl (fluiten), of zaalwachtrooster@vollido.nl (zaalwacht, tellen).


Schrijf je in voor de Volleybel
 
Aanmelden ยป